Nærvær og rækkevidde

Kampagnen blev skabt med fokus på hygge, kreativitet og familietid. I æggebakkerne blev der indlejret QR-koder, som linkede direkte til inspirerende opskrifter og hyggelige gør-det-selv-aktiviteter. Elementerne blev understøttet af billeder og film, der formidlede idéer til hjemmelavet påskepynt og krea-stunder med børn og familie. Den digitale del af kampagnen blev eksekveret på både betalte og organiske kanaler, herunder Pinterest og Metas platforme – med visuelt indhold, der engagerede og inspirerede.

Kampagnen er kreativt udviklet i samarbejde med Christina Vorre og Birgitte Lynggaard.

Inspirerende videoer og billeder til DIY påskeprojekter

Særlige kampagnefilm blev anvendt med fokus på genanvendelse og kreativitet: Hvordan man kan bruge æggebakkerne som udgangspunkt for hyggelige påskeprojekter.

7.596.334

Eksponeringer

25 %

Video afspillet

35,63%

Engagement rate Meta

5 sek

Gns. afspilningstid Pinterest

Et lille udvalg
af vores arbejde

Vi hjælper både B2B- og B2C-virksomheder med at skabe vækst gennem meningsfulde oplevelser, der engagerer, inspirerer og konverterer. Vi laver mange forskellige opgaver i samarbejde med vores kunder inden for store såvel som små verdener. Fælles for alle er, at kunden er i centrum.
Se flere cases her.

Klar til at skille jer ud i jeres branche?

Vil du gerne høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed, så tøv ikke med at række ud. Vi byder dig også altid velkommen på vores kontor med en masse gode idéer til, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds marketing.

"*" indicates required fields