Et visuelt kampagneunivers med ægte madglæde

Kampagnen tog afsæt i et stærkt visuelt og emotionelt greb. Vi udviklede en komplet landingsside med plads til inspiration, video og brugergenereret indhold, og vi producerede mere end 10 film, hvor vi besøgte både køkkener og gæster på tværs af Danmark. Her satte de selv ord på glæden ved at spise ude igen – ærlige fortællinger, som dannede rammen om kampagnens hjerte. Videoerne blev delt både via kampagnesitet og på sociale medier og blev også anvendt af de mange involverede aktører.

Med til at støtte op om kampagnen, var en stor landsdækkende konkurrence, hvor deltagerne kunne vinde spiseoplevelser til valgfri køkkener i det danske gastronomiske landskab.

Stærk aktivering – på tværs af hele branchen

Kampagnen blev bakket op af flere end 10 af Danmarks største fødevarebrands og var faciliteret af MLDK – Mærkevareleverandørerne – i tæt samarbejde med grossister og leverandører. Den opnåede stor synlighed og interaktion: Over 2.500 gange blev hashtagget #spisudeigen anvendt, hvor madglade danskere delte deres egne madoplevelser, hvilket skabte en folkelig og positiv bevægelse omkring budskabet. Kampagnen blev dermed både en følelsesladet påmindelse og et konkret løft til de lokale spisesteder i en svær tid.

Et lille udvalg
af vores arbejde

Vi hjælper både B2B- og B2C-virksomheder med at skabe vækst gennem meningsfulde oplevelser, der engagerer, inspirerer og konverterer. Vi laver mange forskellige opgaver i samarbejde med vores kunder inden for store såvel som små verdener. Fælles for alle er, at kunden er i centrum.
Se flere cases her.

Klar til at skille jer ud i jeres branche?

Vil du gerne høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed, så tøv ikke med at række ud. Vi byder dig også altid velkommen på vores kontor med en masse gode idéer til, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds marketing.

"*" indicates required fields