Byg den rigtige lead-motor

Den helt rigtige vej til at skabe leads er forskellig fra virksomhed til virksomhed. Med forskellige teknikker, kanaler og indsatser, kan vi hjælpe din virksomhed med at komme i gang med rejsen, og skabe resultater.

Vi har mange års erfaring med at opbygge effektive leadgenererings-setups for både B2B- og B2C-virksomheder. Med den rette strategi hjælper vi med at tiltrække, engagere og konvertere besøgende til varme leads.

Lead generering er et område, som oftest kræver en kombination af indsatser, og netop her skaber vores Dynamic Marketing Framework® en sammenhængende indsats, der driver vækst og øger konverteringsraterne.

Book et møde her

Den rigtige sammensætning skaber de bedste resultater

For at få succes med leadgenerering handler det ikke kun om at være til stede – men om at være det rigtige sted med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt. Det handler om at forstå, hvor netop din målgruppe er mest aktiv og engageret.

Hos MEDIAPOINT har vi mange års erfaring med at udvikle leadgenererende setups, der kombinerer platforme. Vi ved, at sociale medier kan skabe opmærksomhed, mens e-mail marketing og retargeting fastholder interessen og driver konverteringer.

Ved at arbejde integreret på tværs af kanaler skaber vi flere og bedre kontaktpunkter – og højere kvalitet i de leads, vi genererer for vores kunder.

Læs mere om hvordan vi arbejder på tværs med marketing discipliner i vores Dynamic Marketing Framework®.

Det rigtige indhold

Det handler om at have tiltalende indhold, som repræsenterer en “gulerod”. Alle leadgenererende metoder har det tilfælles, at din virksomhed er en vidensformidler og dermed også en autoritet indenfor dit område. Nedenfor er en række af de mest gængse typer indhold, som kan overvejes:

Whitepapers

Formidling af værdifuld viden og indsigt, der tiltrækker interesserede læsere.

Webinarer

Præsentationer, hvor din virksomhed kan demonstrere ekspertise, opbygge troværdighed og autoritet – og samtidig interagere direkte med deltagerne.

Interaktive beregnere

Værktøjer, hvor brugerne kan beregne besparelser eller andre relevante tal, hvilket øger deres interesse og engagement.

Gratis kurser

Uddannelsesmuligheder målrettet specifikke målgrupper, der øger engagementet.

Optimer mængden af leads fra dit website

Konverteringsoptimering (CRO) handler om at få mere ud af din webtrafik ved at øge andelen af besøgende, der udfører ønskede handlinger – som at udfylde en formular eller foretage et køb.

Vi bruger værktøjer som Hotjar til at analysere brugeradfærd via heatmaps, optagelser og surveys. Det giver os indsigt i, hvordan dine besøgende navigerer, og hvor der er plads til forbedring.

Med fokus på hastighed, mobilvenlighed og brugeroplevelse (UX) optimerer vi layout og indhold, så brugerrejsen bliver mere effektiv – og dine konverteringer stiger.

Book et møde her

Mere viden

Kreativitet til en digital verden

Vi hjælper med at bygge fremtidens brands. Vi har mere end 10 års erfaring med at hjælpe mere end 250 danske og internationale brands med at indfri deres potentialer – og vi er stolte af hver og en.

Klar til at skille jer ud i jeres branche?

Vil du gerne høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed, så tøv ikke med at række ud. Vi byder dig også altid velkommen på vores kontor med en masse gode idéer til, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds marketing.

"*" indicates required fields