Vi skaber vækst med en kombination af indsatser

– og du kan altid gøre brug af alle vores andre ydelser i frameworket.

Når helheden bliver til mere
end summen af delene

Vi har erfaringen til at pege på den rigtige sammensætning af digitale kanaler og tage fat på de lavest hængende frugter først.

Det kan være et stort spørgsmål, om det rette er at fokusere på SEO, Google Ads, LinkedIn, Metas kanaler eller noget helt andet. Hvor får man mest værdi for pengene? Hvad med Marketing Automation? Helheden er kompleks, men det er også i den rette sammensætning, at man får den bedste værdi.

Adfærd og data er vores to ledestjerner, og via vores Dynamic Marketing Framework® undgår du tunge, låste aftaler. I steder sikrer vi dig en tidsramme, der bruges på de aktiviteter, som skaber mest værdi for dig og din virksomhed. Vi tror nemlig på, at den rette opskrift er unik for hver virksomhed og hvert marked.

Hent vores whitepaper omkring
Dynamic Marketing Framework®

Download her

Vejen til leadet

Som en del af vores framework anvender vi tilgangen “Connect. Convert. Cultivate.” til at strukturere den optimale lead-rejse. Det handler om effektivt at lede potentielle kunder fra første kontakt til at blive kvalificerede og modne leads gennem en veltilrettelagt proces.

Connect handler om at etablere den første kontakt ved at bruge de rette marketingkanaler og skabe relevant indhold, der ræsonnerer med din målgruppe og vækker deres interesse.

Convert fokuserer på at omdanne denne interesse til handling ved at engagere og motivere dine potentielle kunder gennem værdiskabende indhold, der opfordrer dem til at tage næste skridt, som f.eks. at tilmelde sig eller købe.

Cultivate fasen handler om at opbygge og styrke relationerne med dine leads gennem personlig og relevant kommunikation, der imødekommer deres behov og udfordringer. Målet er at modne dine leads til at blive loyale kunder gennem kontinuerlig værdiskabelse, f.eks. via marketing automation.

På toppen af det hele anvender vi trackingværktøjer, der sikrer, at vi måler og optimerer hvert skridt i processen.

Ved at kombinere disse elementer skaber vi en sammenhængende og effektiv vej fra første kontakt til loyal kunde, der maksimerer værdien af dine marketingindsatser.

Vi sammensætter det rigtige mix til de rette tidspunkter

Behovet kan være skiftende for enhver virksomhed. Potentialer kan blive indfriet, data og adfærd kan vise muligheder og de lavest hængende frugter kan blive plukket. Derfor tror vi på, at det vigtigt at være dynamisk.

I vores Dynamic Marketing Framework® kan vi justere fokus på hver enkelt disciplin, så tiden altid anvendes der, hvor den skaber mest værdi. Det vigtigste er, at den samlede pakke matcher dine ambitioner og behov.

Book et møde og hør mere

Den dynamiske tilgang

Planlægning & strategi

Måske har du allerede en klar idé om din digitale strategi, eller måske har du brug for sparring. Uanset hvad, afklarer vi det sammen. Vi begynder med at forstå din virksomhed, dine mål og din målgruppe.

Gennem dataindsamling og analyse identificerer vi de mest effektive digitale kanaler for din virksomhed. Vi definerer klare målsætninger og udvikler en skræddersyet strategi, der fokuserer på de aktiviteter, der skaber mest værdi.

Vi opsætter tracking og vi sikrer at der er opstillet rigtige analyseværktøjer til din marketing, således at grundlaget for at kunne træffe oplyste beslutninger på baggrund af resultater, er til stede.

Implementering & lancering

Når vi har fastlagt strategien, handler det om at bringe planerne til live.

I denne fase sikrer vi, at alle aktiviteter bliver korrekt implementeret og lanceret på tværs af de valgte marketingkanaler. Vi sørger for opsætning af kampagnemateriale og teknisk implementering, så alt fungerer optimalt fra start.

Vi fokuserer på at gøre overgangen fra planlægning til handling så smidig som muligt. Uanset om det handler om annoncer, indhold eller tekniske opsætninger, sikrer vi, at din digitale tilstedeværelse er fuldt funktionel og klar til at levere resultater.

Overvågning & optimering

Overvågning og optimering er nøglen til at sikre, at indsatsen forbliver effektiv og tilpasses til markedet udvikling – og ikke mindst muligheder.

Efter lanceringen er det afgørende at overvåge, hvordan aktiviteterne præsterer. Vi samler data og analyserer nøje for at sikre, at alle kampagneelementer lever op til målsætningerne. Vi følger nøje med i performance for at kunne reagere hurtigt på ændringer og muligheder.

Denne løbende optimeringsproces gør det muligt at foretage justeringer baseret på resultaterne. Vi sikrer, at din indsats altid er finjusteret og optimeret for at maksimere afkastet og holde fokus på de vigtigste parametre.

Den rigtige sammensætning

Det handler om at finde den rette balance mellem dine marketingkanaler. Gennem data sikrer vi, at tid og budget bruges, hvor det skaber størst værdi.

Gennem dataindsamling og analyse identificerer vi de mest effektive digitale kanaler for din virksomhed. Vi definerer klare målsætninger og udvikler en skræddersyet strategi, der fokuserer på de aktiviteter, der skaber mest værdi.

Vi opsætter tracking og vi sikrer at der er opstillet rigtige analyseværktøjer til din marketing, således at grundlaget for at kunne træffe oplyste beslutninger på baggrund af resultater, er til stede.

Klar til at skille jer ud i jeres branche?

Vil du gerne høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed, så tøv ikke med at række ud. Vi byder dig også altid velkommen på vores kontor med en masse gode idéer til, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds marketing.

"*" indicates required fields