Landsdækkende digital kampagne
til foodservicebranchen

Spis Ude Igen er en landsdækkende digital kampagne, skabt på initiativ af brancheforeningen MLDK Mærkevareleverandørerne samt en lang række leverandører til foodservicemarkedet. Mere end 20 brands bakker op om kampagnen, som har til formål at inspirere danskerne til igen at spise ude efter mere end to måneders nedlukning grundet Covid-19.

Vi har været totalleverandør på opgaven og har i tæt dialog med de involverede brands udviklet kampagnens budskab, præmis og historie.

Videoer
Som en del af kampagnen har vi produceret 11 videoer, hvor restaurationsindehavere og gæster fortæller, hvorfor de mener, at danskerne skal spise mere ude. Videoerne ligger på kampagnewebsitet og er også blevet delt via kampagnens SoMe-kanaler.

Identitet
#7a9f95
#d0b17a
#282828
#eeeeee
#ffffff
Branding Branding
online Sociale medier

Sociale medier

Vi har drevet SoMe-konti på Facebook og Instagram, hvor tusindvis af madglade danskere har interageret med kampagnens opslag og deltaget i de konkurrencer, som vi har stået for at afholde.

Igennem Spis Ude Ugen-kampagnen er danskerne også blevet opfordret til at dele deres madoplevelser med hinanden på de sociale medier ved at benytte hashtagget #spisudeigen, og over hele landet har mange benyttet tagget og dermed været med til at inspirere andre danskere til at spise ude igen.

Kampagnen kulminerede md at #spisudeigen blev anvendt mere end 3.000 gange på Instagram, af madglade brugere på landets spisesteder.

Klar til at skille jer ud i jeres branche?

Vil du gerne høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed? Så tøv ikke med at række ud. Vi byder dig altid velkommen på vores kontor med en masse gode idéer til, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds marketing.

"(Påkrævet)" indikerer påkrævede felter

Tilbage til cases