Overskuelighed og simplicitet på nyt website
For A-Supply, som leverer råvarer og materiel til den danske byggeri-branche, har vi revitaliseret og moderniseret identiteten og leveret et komplet nyt website og logo.
Hjemmesiden har til formål at give kunderne et enkelt og overskueligt overblik over de mange forskellige produktkategorier, som virksomheden tilbyder til byggebranchen.
Sitet er blevet specialdesignet fra bunden og op, og vi har opsat det på en skræddersyet WordPress-løsning.
Deres nye identitet omfatter ny hjemmeside, samt et nyt logo. Identiteten er udarbejdet i en mørk grøn med billeder som kontrast.
Simple og rene linjer i nyt logo
Den nye identitet har bl.a. givet A-Supply et mere nytænkende og simpelt logo. Fokus på ændringen til logoet, har være rene og simple linjer.
A-Supply fungerer ikke som et traditionelt virksomhed, da deres forretningsmodel bygger på et tæt samarbejde med deres leverandører, hvilket gør de betragter dem som deres salg og logistiske platform for at komme ind på det danske bygge- og anlægsmarked.
Klar til at skille jer ud i jeres branche?
Vil du gerne høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed? Så tøv ikke med at række ud. Vi byder dig altid velkommen på vores kontor med en masse gode idéer til, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds marketing.
"(Required)" indicates required fields