• Del
  • linkedin

6 tips til hvordan du kommer i gang med LinkedIn Thought Leader Ads

Ingen virksomhed er bedre end sine medarbejdere. Hvorfor ikke dele ud af dine medarbejderes erfaringer og ekspertise? Medarbejderne er din vigtigste ressource, og det gælder også, når det kommer til markedsføring på LinkedIn.

Med LinkedIn Thought Leader Ads kan du fremme dine medarbejderes LinkedIn-opslag ved at lade din virksomhed promovere deres personlige indlæg. Dette er en effektiv metode til at nå ud til en større målgruppe og øge eksponeringen af dine budskaber på en mere personlig måde.

Personlige opslag fra medarbejderne opfattes ofte som mere troværdige og mindre kommercielle end opslag, der kommer direkte fra virksomhedsprofilen.

Ved at positionere både dig selv og dine medarbejdere som Thought Leaders kan du drage fordel af dine medarbejderes netværk og dermed nå ud til en bredere målgruppe. Indhold, der opleves som værdifuldt og indsigtsfuldt, har større sandsynlighed for at blive delt, kommenteret og liket, hvilket i sidste ende øger din synlighed på platformen.

Thought Leader Ads kan være et glimrende supplement til din eksisterende annoncestrategi på LinkedIn. Her er 6 tips til, hvad du og dine medarbejdere kan poste af indhold for at komme godt i gang med formatet.

#1 Behind the scenes

Del ud af hvad der sker bag kulissen. Det kunne f.eks. være, når du er ude af huset til et spændende kundemøde, på rejse eller andet.

#2 Arrangementer

Har du deltaget i konferencer, workshops eller andre relevante arrangementer for nyligt? Så del endelig ud af dine erfaringer og indsigter derfra.

#3 Comment for access

Væk brugernes nysgerrighed ved at give dem adgang til spændende materiale, når de kommenterer opslaget. Det er en effektiv metode til at øge interaktionen på platformen.

#4 Personlige erfaringer

Del gerne ud af dine personlige erfaringer og anekdoter fra branchen for at dele viden og tips inden for det fagområde du arbejder med.

#5 Tips og gode råd

Del dine personlige og værdifulde råd med dine følgere og giv dem muligheden for at drage fordel af dem.

#6 Trends

Sker der noget nyt i branchen, er der nyt om lovgivning eller andet aktuelt, som dine følgere kan drage nytte af? Hav fingeren på pulsen og fortæl det til omverdenen.

Gratis indsigt i din indbakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få inspiration til de nyeste digitale trends, praktiske tips til at optimere din online tilstedeværelse, og meget mere. Vi deler værdifuld indsigt, der hjælper dig med at holde dig foran konkurrencen i den digitale verden.

"*" indicates required fields

Seneste nyt fra vores LinkedIn Følg os her

Klar til at skille jer ud i jeres branche?

Vil du gerne høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed, så tøv ikke med at række ud. Vi byder dig også altid velkommen på vores kontor med en masse gode idéer til, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds marketing.

"*" indicates required fields